Sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową pod adresem: www.modekor.pl jest własnością firmy Modekor Piotr Łupiński wpisanej do Ewidencji Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Burmistrza miasta Zambrów

NIP9661673255, Regon:200717074 z siedzibą w Zambrowie 18-300, przy ul. Willowej 10 Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu.

ZAMÓWIENIA

1. Zamówienia w sklepie modekor.pl można składać poprzez

internet za pomocą formularza zawartego na stronie sklepu,

telefonicznie na numer 601-745-343 w godz. 9.00 – 17.00 Pn. – sob.

lub e-mailem: biuro@modekor.pl

2. Po złożeniu zamówienia poprzez internet za pomocą formularza zawartego na stronie sklepu klient otrzymuje e-mailem informację o jego przyjęciu.

3. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

a) w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – natychmiast

b) w przypadku zamówień płatnych przelewem – w chwili zarejestrowania wpłaty na koncie

4. Termin realizacji zamówienia:

Zamówienie składające się z kilku artykułów jest wysyłane do klienta z chwilą skompletowania wszystkich towarów składających się na zamówienie. Do czasu wysyłki należy doliczyć czas dostawy, który zajmuję do 2 dni roboczych.

5. Formy płatności i koszty dostawy:

Dostępne są następujące formy płatności:

– przy odbiorze

– przedpłata przelewem

– Koszty dostawy zależne są od formy płatności oraz wartości zamówienia. Szczegóły dostępne są w zakładce “PŁATNOŚĆ I WYSYŁKA”

Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Payu

Koszt dostawy jest podany indywidualnie dla każdego towaru w naszym sklepie, a jego wartość jest wyświetlana w koszyku oraz na podsumowaniu zamówienia przed jego złożeniem.

ZWROTY

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu. Od 1 stycznia 2021 roku przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą, którzy dokonują zakupów na firmę poza lokalem sprzedającego (przez internet, telefon lub korespondencyjnie), mogą korzystać z prawa do odstąpienia od zawartej umowy na takich samych zasadach jak konsumenci będący osobami fizycznymi. W przypadku chęci zwrotu towaru prosimy o wydrukowanie, uzupełnienie i dołączenie do zwracanej przesyłki formularza zwrotu dostępnego TUTAJ lub zgłoszenie chęci zwrotu towaru online poprzez formularz elektroniczny dostępny TUTAJ.

Podstawowym warunkiem przyjęcia zwrotu towaru jest jego idealny stan: produkt jest nieużywany, czysty, w orginalnym kartonie.

– do odsyłanego towaru należy dołączyć otrzymany wraz z nim paragon lub fakturę VAT.

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Po przyjęciu zwrotu towaru (informacja o przyjęciu zwrotu zostanie wysłana e-mailem) przekażemy Państwu pieniądze w ciągu 5 dni roboczych. Pieniądze zostają przekazane:

1 – na konto bankowe, którego numer należy podać w formularzu zwrotu

2 – przekazem pocztowym, jeśli taką opcję wybrał Klient bądź jeśli nie zostało podane konto bankowe (odejmujemy od zwracanej kwoty koszt przekazu pocztowego, minimum 5,50 zł).

– 14 dni na zwrot

– 14 dni na rozpatrzenie reklamacji od momentu otrzymania zwróconego produktu

– czas zwrotu 14 dni od otrzymania przesyłki

Reklamacje

Zakupione produkty podlegają 12-miesięcznej gwarancji.

W przypadku kiedy zakupu dokonuje firma na fakturę, uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają po upływie 12 miesięcy, zgodnie z art. 568 § 1 kc. (czyli w przypadku zakupu na działalność gosdpodarczą – faktura)

Uszkodzenia w transporcie:

Wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczane od uszkodzeń w transporcie. Ubezpieczenie wygasa z chwilą wręczenia przesyłki odbiorcy, dlatego prosimy sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych jeszcze w obecności kuriera. Uszkodzenia ujawnione później nie podlegają reklamacji.

W przypadku dostrzeżenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w transporcie lub braku towaru lub jego części w paczce, należy w momencie odbioru przesyłki sporządzić protokół szkody (dostępny u kuriera) podpisany przez odbiorcę i kuriera. Po otrzymaniu wyjaśnienia od firmy kurierskiej firma Modekor kontaktuje się z klientem w celu podjęcia dalszych decyzji odnośnie ponownej wysyłki towaru, anulowania zamówienia lub zwrotu gotówki.

Wady fabryczne:

W przypadku stwierdzenia fabrycznej usterki, towar niezgodny z Umową należy bezpiecznie zapakować wraz z pełnym wyposażeniem dodatkowym, które klient otrzymał przy zakupie. Do przesyłki prosimy też dołączyć oryginał paragonu fiskalnego lub kopię faktury oraz wypełniony formularz reklamacji.

Po spakowaniu towaru wraz z wypełnionymi drukami i dowodem wpłaty proszę powiadomić sprzedawcę, aby mógł zamówić przewoźnika w celu odebrania wadliwego towaru.

Ujawnione w okresie odpowiedzialności sprzedawcy wady będą usuwane w terminie 21 dni. Towar po naprawie wysyłamy na koszt sprzedającego. W przypadku braku możliwości usunięcia wady towar zostanie wymieniony na nowy, a w przypadku gdy jest on już niedostępny sprzedający zwróci pieniądze

W okresie odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z umową reklamacji nie podlegają wady wynikające z nieprawidłowego użytkowania towarów przez kupującego.